lørdag den 5. januar 2013

5. januar mumbojumbo

Klokken er i skrivende stund 23.16, og for lidt under to timer siden skrev jeg de sidste 500 tegn af min medie- og kulturfagsopgave. Jeg har brugt hele dagen i går og hele dagen i dag på den, og det er altså lang tid for en opgave på sølle fem sider, så jeg ser frem til at rette de sidste ting igennem i morgen, trykke udskriv, underskrive deklarationssiden og hele moletjavsen. Glæder mig, fandme så.

På mit fjernsyn har første sæson af serien Dexter kørt hele dagen. Don't ask, men jeg koncentrerer mig altid bedre når der kører et eller andet i baggrunden, det er lidt som om der ikke er så meget pres på, så. I en milliard år har jeg afvist at se Showtime-serien, af rent princip, fordi min kæreste er så vild med den. Det er sådan noget vi har sammen - han er så vild med en serie at jeg bliver træt af at høre om den, derfor boycotter jeg den i rigtig lang tid under påskud at den "lyder dårlig", men ender med at se den så snart en eller anden veninde anbefaler den. Philip ender selvfølgelig med at have ret i at omtalte serie er fantastisk. Men det fortæller jeg ham sjældent - jeg hader når jeg ikke har ret, naturligvis.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar