tirsdag den 25. december 2012

Unitanker vol. 2

Mit første semester på AU er stort set overstået - det sidste jeg mangler er kun en eksamensopgave i Media and Culture Studies som skal afleveres d. 7. januar - jeg regner med at skrive den fra d. 2.-5., givet at jeg arbejder bedst under pres, og at det sådan set kun er fem sider, jeg skal skrive.


De seneste unitanker inkluderer:
#1: Fuckfuck jeg gider ikke til Phonetics-eksamen
#2: Ej. Ej, det går nok. Du er god til eksaminer. You can do this!
#3: Mmhmm, læsegruppe. ♥
#4: Fuck. Hvorfor kan jeg ikke logge på selvbetjeningen og se min karakter for Phonetics-eksamen?!
#5: Okay, fuck this shit, jeg ringer til teknisk support!
#6: JEG FIK 12 I PHONETICS!!! asadafsdgdfg
#7: Woopwoop, bøgerne til litteraturkurset næste semester koster kun sammenlagt 140 kroner!
#8: Hvor fanden skal jeg gøre af alle de bøger?
#9: ...Jeg må hellere få ryddet op i min reol.
#10:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar