tirsdag den 4. december 2012

Eksamensstress

Om otte dage på dette tidspunkt, er min eksamen i faget "Phonetics, phonology and morphology" overstået, og jeg vil sidde i en varm biograf til Hobitten og være pinligt bevidst om, at der ikke er mere jeg kan gøre.

For at gå den følelse i møde med oprejst pande, er læsningen nu sat ind, selvom vi egentlig ikke får rigtig læseferie før på fredag. Der er planlagt minimum 12 timers læsning med læsegruppen i denne her uge, kulminerende i fredag aften, hvor vi samles klokken tre, tager hjem til Linda og nikker den en skalle.

Det er lidt anstrengende at have så meget læsning foran sig, men jeg har det egentlig meget godt med at vide, at jeg gør mit bedste for at være forberedt til tænderne. Det hjælper selvfølgelig også på det, at jeg synes at alle felterne faget dækker, er ret spændende. Life is good!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar