mandag den 26. november 2012

En stank af fisk

En stank af fisk, tænker du. En stank af fisk?! Jeg er ked af det, men der er ikke andre fraser der lige umiddelbart dækker over min dag. Det hele startede sådan set meget godt. Måske starter historien endda i går aftes, hvor jeg efter at have set Forbrydelsen i Philips varme dobbeltseng, besluttede mig for at jeg altså sagtens kunne blive i Grenaa natten over og slutte mig til min studiegruppe ved middagstid her i dag.

Jeg glemte bare lige at der lå en madkasse i min taske, med noget laks i til frokosten dagen efter. En madkasse der skulle have været i køleskabet ved 23-tiden i går aftes da jeg skulle have været hjemme, og derfor ikke var blevet beriget med en plastikpose omkring sig, for "den skulle jo alligevel kun ligge der i to timer!"

En madkasse der blev glemt i tasken.

Tasken hvor der også lå en iPod, opladeren til den, og pulsur mit alles.

Kan I gætte hvor den fører hen, den her historie som helt sikkert er fantastisk stimulerende at læse?

Åh jo. Elendig madkasse resulterede i laksefedt/snask/væde OVERALT I MIN TASKE. Jeg STANK af fisk HELE dagen på universitetet, måtte smide 60,- i Matas' kasseapparat for en liter Rodalon og oveni købet bruge en times tid på at gøre taske og ting rene da jeg kom hjem her halv seks.

Læg det sammen med en virkelig ond omgang mavekramper uden åbenlys årsag, og så har du dig en riiiiiiimelig sørgelig dag. Eller hvad? Næh. Egentlig ikke. For jeg:
  1. Vågnede sammen med min kæreste i morges.
  2. Chillede med Tina Dickow på min fugtskadede iPod i bussen i morges.
  3. Fik en lækker salat til frokost.
  4. ..Og spiste aftensmad (eller hvad man nu kalder en durumrulle!) med C fra mit hold i dag - og knægten bar i øvrigt rundt på min upraktiske sportstaske helt frivilligt!
  5. Stinker ikke af fisk mere. Hæhæ.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar