mandag den 3. september 2012

Semesterstart og tøjvask

First of all: Jeg havde en virkelig, virkelig lækker weekend. Min skønne kæreste nåede også at komme forbi nogen og tyve timer før hverdagen gik løs igen, så det var riiimelig lækkert!

Second of all, jeg har for første gang i mit liv vasket tøj i et betalingsvaskeri! Jeg har sådan set vasket mit tøj selv så længe jeg kan huske, men de der spøjse betalingsvaskemaskiner, som kollegiet har, er alligevel lidt spacy. Brugte først 5 minutter på at forsøge at åbne en af vaskemaskinerne for at få mit tøj i, for til sidst at måtte opgive og bare vente på at en af de andre blev færdig - æv! Men det gik, og mit tøj blev rent, og det passer på mirakuløs vis lige præcis på mit lillebitte Ikea-tørrestativ der LIGE PRÆCIS kan så op ad den ene væg i mit badeværelse! Wooh! ..Jeg har så bare et problem hvis det ikke er tørt i morgen tidlig når jeg vil i bad, men den tid, den sorg!

Og så er semestret jo gået i gang. Kællingerne på min bogreol har kostet mig i alt 3265 kroner, men så skulle mit Dankort heller ikke være nødt til at sige hej til Stakbogladens betalingssystem før næste semester, hvor det helt sikkert (DET HÅBER JEG I HVERT FALD) ikke er ligeså mange penge jeg skal af med. Ind til videre virker alt til at være ret nice! Vi havde lectures i Lit1 og Syntax i dag, efterfulgt af et Research and Methods-seminar, der ind til videre ikke er helt så skod som jeg havde regnet med - men det ser nu alligevel ud til at dét der linguistic-nørderi fortsat er mere min boldgade end metodik nogensinde bliver.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar