torsdag den 6. september 2012

Unitanker vol 1

Jeg er færdig med min første rigtige uge som studerende - eller det vil sige næsten, for i weekenden foran mig er der planlagt en rustur i Holstebroområdet, som sikkert skal blive fuldstændig fantastisk hyggelig, hvis jeg har et korrekt indtryk af de mennesker, der skal omgive mig i hverdagen de næste tre år.

Tanker fra denne uge inkluderer:
#1: Wow. Wow, jeg sidder faktisk i en forelæsningssal. Fuck, jeg går på uni! Fuckfuckfuck!
#2: Føj, der er varmt i den her bus..
#3: Årh, vores syntax-lærer er virkelig snack..
#4: Hvordan kan du undervise på engelskstudiet og have sådan en ærgerlig dansk accent?!
#5: Hvad f#&! er det her for en sær novelle?
#6: Meh. Står op klokken seks for at møde klokken otte og have fri klokken ti. Der er noget galt med verden.
#7: MIN LÆSEGRUPPE ER AWESOME
 #8: Jeg lærer jo aldrig at finde fra Nobelparken til aud1333..
#9: Yay, comedy zoo har aftale med Studenterhuset! Jeg elsker mit liv! 
 #10: ...Skal vi virkelig læse så meget til mandag???

Kan i øvrigt oplyse jer (ja, begge mine læsere) om at jeg stadig har ondt i lårene efter min løbetur i tirsdags. I tirsdags! De sølle 3 km fra i tirsdags! Forpulede bakkede Brabrand! Savner Sønderjyllands flade veje. Dem ved man da, hvor man har! Var ellers super pump'd da jeg kom hjem fra den løbetur, og helt overbevist om at jeg da skal løbe 3 gange i ugen igen! ..Det skal jeg også nok. Starting next week. When my thighs won't be killing me.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar